Διαχείριση πόντων Μεγέθυνση

Διαχείριση πόντων

Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, προσφέρονται από τις επιχειρήσεις με σκοπό να ανταμείβουν τους "τακτικούς" πελάτες τους και άρα να ενθαρρύνουν την όσο γίνεται πιο συχνή προτίμηση στα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησης.

More details

Ειδικά στα καταστήματα εστίασης η επιβράβευσημε πόντους άρα άμεση έκπτωση είναι σημαντική γιατί θα αυξήσει τις πωλήσεις σας αλλά και το πολύ σημαντικό στην εποχή μας την αύξηση του μέσου όρου απόδειξης.

  • Σύστημα Επιβράβευσης Πελατών (Loyalty Card)
  • Διαχείριση αριθμού πόντων που αντιστοιχούν στην αξία κατανάλωσης.
  • Διαχείριση αριθμού πόντων που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα είδη που αγοράστηκαν.
  • Διαχείριση δώρων που δικαιούται ο πελάτης συγκεντρώνοντας κάποιο προκαθορισμένο επίπεδο πόντων.
  • Στατιστικά αγοραστικών συνηθειών.
  • Άμεση ενεργοποίηση κάρτας και συναλλαγών

Η κάρτα μέλους λειτουργεί με σενάρια σε ένα ή πολλά καταστήματα με κεντρική διαχείριση μελών.

Όσοι είδαν αυτό το προϊόν, έκαναν κλικ και στα παρακάτω